فراه نما

فراه نما
دینی, علمي، فرهنگي، سياسي و....  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراه نما و آدرس farahnama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حال می خواهم تعدادی از دلایل رای دادنم به شما را واضح و صریح بگویم که من به خاطری به شما رای نداده ام تا بعد از آن که به قدرت رسیدید با استفاده از یک حساب بانکی نامعلوم به ساختن خانه های چند منزله آغاز کنید و شیشه های کلکین تان را هم از بی وی سی بسازید و صدای ناله های صبح و شام ما را اصلا نشنوید و یا هم نخواهید که بشنوید. بلکه به خاطری حضور شما  را در کاخ ریاست جمهوری شهادت راستین داده ام تا حداقل از غم سرمای که در پیش رو هست و ما هم خانه نداریم، خلاص شویم. شاید اعمار یک خانه کاملا گلی در یکی از دور دست ترین روستاهای افغانستان برای ما، مساوی و معادل رسیدن شما به ارگ ریاست جمهوری باشد (که هست)  و به همین قسم به اين خاطر به شما رای نداده ام تا شما  همه روزه در سیر و سفر به ممالک شرقی و غربی مصروف باشید و ندانید که روزها و شب های تان چگونه می گذرد، بل رای خود را به خاطری به نفع شما به  صندوق ریختم که می خواستم در نخستین فرصت به قریه ي ما هم سفری کنید تا ببینید که ما طی سال های متمادی بیست و پنج کیلومتر راه را در یک شبانه روز با چه مشکلاتی  طی می کنیم.
جناب آقای ریيس جمهور کشور !
شاید رسیدن به کاخ ریاست جمهوری یکی از آرمانهای شما بوده که با راي مردم ما  به آن رسیدید، در حالی که ما این موضوع را یک لطف به شما نمی بینیم. ما هم در به قدرت رسیدن شما سهمی داشته ایم. با بیان این مطالب می خواهیم به شما بگوییم که لطفا در نخستین روزهای بعد از احراز کرسی ریاست جمهوری اجازه دهید مردم از شما خواهان حل مشکلاتی شوند. در زمان مبارزات انتخاباتی تان برای مردم وعده کمک های جدی داده بودید.
جناب ریيس جمهور !
مساله ي دیگري را که می خواهم مطرح کنم، این که در حالی که به شما اعتماد کرده رای می دهيم، اما ترس از این دارم که تمام برادری و خواهری های ما و شما صرف به  روزهای مبارزات انتخاباتی خلاصه نشود و بعد از آن ما همان جمعیت گرسنه و بیکار و شما هم سردار ما و هر دو، دو انسان و شهروند متفاوت از همدیگر باشیم. امیدوارم قسمی که در مبارزات انتخاباتی تان هم گفته بودید، مثل دیگران به ما دروغ نگفته باشید و بیان کننده ي درد دل های ما و حل کننده ي مشکلات ما گردید.
در اخیر می خواهم متذکر شوم که این نامه را در حساس ترین و نزدیکترین روزهای نزدیک به انتخابات می نویسم و امیدوارم حداقل مطالب این نامه بعد از موفقیت تان برای ما و شما سندی باشد تا نه من نزد دوستانم بی آبرو گردم و نه هم شما نزد ملتی که به شما رای داده اند. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, ] [ 11:34 PM ] [ بريالي محمدي ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

((به وبلاگ من خوش آمدید)) برای يك بار پريدن، هزار هزار بار فرو افتادم. ::: ::: ::: هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد، اما همه آنها دوست دارند به " بهشت " بروند... اما ای انسانها... برای رفتن به " بهشت " ... اول باید مرد. ::: ::: ::: ::: ::: ::: هيچ وقت رازت را به کسي نگو. وقتي خودت نميتواني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگري براي شما راز نگهداره. محمدي محصل دانشكده طب در کشور ترکیه-آنکارا Mohammadi studying Medicine College in Turkiye-Ankara WWW.Farahnama.loxblog.com
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 228
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت



تماس با ما

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


Pichak go Up

.

.

.

<-PollName->

<-PollItems->

قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
(بهترین لینک باکس)

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ